piątek, 15 czerwca 2012

TDZ dalej się bawi...

Jak dobrze, że są takie zabawy, jak ta z Wami, Dziewczyny! TDZ, bawi się dalej, tym razem Modrak szykowała dla nas zestaw.  Początkowo, zastanawiałam się co wymodzić z tych apetycznych koralików, w efekcie zaskoczyłam sama siebie, zresztą sami popatrzcie:

Komplecik świecący w promieniach słońca:
 Ten sam komplecik przy zachmurzonym niebie, ciekawy efekt, prawda?
 Co dalej? komplecik z bączkami
 z zielonych perełek wydłubałam taki oto... komplecik. 
Zawsze chciałam taką zrobić, dzięki Modrak, Twoje koraliki okazały się tu doskonałe.
 Warunkiem koniecznym w tej edycji było wykonanie broszki... oto moja.
 A oto szczypta inspiracji od Modraka:
... i zestaw koralików, sama nie zdążyłam zrobić zdjęcia, jak wpadły w me ręce tak już je przerobiam, mam nadzieję, że się Magda nie pogniewa, że jej zdjęcie zapożyczyłam :D
Teraz czym prędzej lecę pooglądać, co też dziewczyny w tej edycji wykręciły. Wy też koniecznie zajrzyjcie do: Modrak,M(aniek)Ani!

6 komentarzy:

M(aniek) pisze...

no w końcu :D nie mogłam się doczekać :D broszka podoba misie najbardziej :D
PS. czy znów przesunęłaś termin wymianki dziecięcej?? bo do tej pory nie dostałam od ciebie żadnego emaila.. a na moje nie odpisujesz :( a termin sie zbliża nieubłaganie...

Modrak pisze...

No proszę :).
Jaki podobny pomysł miałyśmy z tą broszka.
A ten pierwszy komplecik w słońcu jak żaróweczki.Fajny efekt.

Ewa pisze...

Podobnie jak u Ani tak i u Ciebie moimi faworytami sa prace w odcieniach zieleni- extra:)))Pozdrawiam Ewa

Ania pisze...

Zielony komplecik jest moim faworytem. Piękny. Pozostałe biżutki też są przepiękne. Superowa broszka. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

ładnie tu u ciebie :)
super pomysły!

http://foodandjewellery.blogspot.com/
zapraszam w moje skromne progi :)

Diana Art pisze...

świetne biżutki mnie urzekła broszka