czwartek, 10 listopada 2011

Idzie zima...

Wokół straszą zimą, w mediach powoli trwają święta, więc i  ja poddaję się klimatowi.
To jeszcze schnąca osłonka na świąteczną gwiazdę betlejemską, delikatnie scrackowana.

A tu lekko sylwestrowa bransoletka,
pomysł podpatrzyłam w jakimś czasopiśmie z modą i mnie zachwyciła.
Ma jedną potworną wadę: jak tylko zrobię sobie nową, zawsze szybko znajduje nową właścicielkę. Chętnie zrobię i dla Ciebie

Może to widok za oknem, a może perspektywa nieuchronnego nadejścia zimy,
ale naszło mnie na wspominki. Przy okazji domowych porządków odnalazłam wszystkie zalegające nie pokończone prace, jak i takie, których ostateczny wizerunek niezbyt mi się podobał, i tak oto napstrykałam zdjęć. Pokażę je jak tylko wprowadzę względną chronologię.

Za pomoc dziękuję, od razu mi tu fajniej. Co do hasłowego zatwierdzania nadl drążę temat, jak widać za stara jestem już na te nowinki ;)

 Pozdrawiam

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękna ta osłonka na gwiazdę betlejemską :) Bransoletka też śliczna, to jest krak dwuskładnikowy, prawda? Wypełniony złotą pastą?

Agusia a o co dokładnie Ci chodzi z tymi zdjęciami? Ja nie jestem specjalistką blogową, ale może jakoś pomogę :)Chodzi o to, żeby zdjęcia się wyświetlały przy postach? Musisz wejść w projekt, potem w ten link co masz zatytułowany: co mnie inspiruje i zachwyca i kliknąć edycja i zaznaczyć tam, co chcesz żeby się wyświetlało: tytuł, ikona, miniatura itp. Ja mam zaznaczone wszystko oprócz fragmentu najnowszej pozycji. Jakby co, to pytaj :)

Magda pisze...

Witam nową blogową duszę! Dziękuję za miłe słowa u mnie. Oczywiście zapraszam d0o siebie e każdej wolnej chwili:) Ja też, jeśli pozwolisz, będę do Ciebie zaglądać:)
Pozdrawiam, życząc samych blogowych wspaniałości!

AgnesKa pisze...

Monroma - tak jest to crack :D a wypełniam zasadniczo porporiną, ale podobno można też olejami. Ja używam porporiny z Perfetto, cracka zresztą też tej firmy i jak dotąd nie miałam powodów do zmartwień, świetnie się nakłada.
Co do zagwostki ze zdjęciami to z Twoją pomocą jakoś poszło, ale z hasłami przy komentarzach walczę nadal.
Magda - cieszę się, że u mnie zawitałaś. Rozgość się, proszę i zaglądaj jak najczęściej!
Pozdrawiam seredecznie i zapraszam Was ponownie.

tocolubie pisze...

Bombki gotowe kupuje na ALLEGRO. Osłonka jest słodka-pozdrawiam serdecznie.

AgnesKa pisze...

Witaj Beatko w moich skromnych progach,, rozgość się, prosze. Dziękuję za info co do bombek, widocznie muszę lepiej poszukać. Cieszę się,że osłonka przypadła Ci do gustu i zapraszam częściej. Pozdrawiam,
Agusia

GREGORIUS pisze...

Dziękuję za miły wpis u mnie i zapraszam częściej. Bransoleta rzeczywiście piękna,prostota i elegancja w jednym,faktura niczym biżuteria antycznej piękności i na pewno niedługo znajdzie właścicielkę,czego życzę. Miłego dnia,Grzegorz.

Anonimowy pisze...

Agusia, co do tej weryfikacji obrazkowej, wchodzisz w projekt, potem ustawienia, komentarze, 'zjeżdżasz' w dół i zaraz za moderowaniem komentarzy masz opcję o weryfikacji obrazkowej dla komentarzy. Klikasz 'nie' i to wszystko :) Aaaa i jeszcze musisz kliknąć na zapisz ustawienia ;*

AgnesKa pisze...

Monroma - kochana jesteś za te wszystkie instrukcje i poświęcony temu wszystkiemu czas. Poszłam za Twoimi wskazówkami i ... utknęłam za moderowaniem komentarzy, bo ... ja tam nie mam nic o weryfikacji obrazkowej :( :( :( Umówiłam się z kumpelą, może pomoże, bardziej oblatana w te klocki. Mam nadzieję, że mimo to będziesz mnie tu odwiedzać ;)

Anonimowy pisze...

No jasne, że będę Cię odwiedzać :)