środa, 9 maja 2012

Sutaszowa bransoletka dla Mamy... kartka dla Taty

Zrobiłam dla Mamusi bransoletkę z okazji zbliżającego się Dnia Matki, powinna jej pasować, zwłaszcza, że niebawem będzie miała okazję się w niej zaprezentować na ślubie znajomych. Powiem szczerze, że jak wpadłam w trans to od samego projektu do wykończenia finalnego dłubałam ją dwa dni ( z przerwami rzecz jasna, trzeba coś dać jeść rodzinie, z dzieckiem się pobawić i ... wykonać masę codziennych czynności zwanych powszechnie obowiązkami kury domowej :D ).
Jak podoba się Wam efekt? Zdjęcia niestety wyszły średnio, bo światło mi nijak nie chciało współpracować. 

 A dla Tatusia kartka z okazji Urodzin, mam nadzieję, że dojdzie do jutra :D



A dla siebie zrobiłam (troszkę nieudaną, ale i tak będę ją nosić) zawieszkę do kluczy - makramy - :D

Do tego zapisałam się na ciekawe candy http://czekoczyna.blogspot.com/2012/05/candy-13.html . Polecam, bo fajne cukieraski Czekoczyna przygotowała.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na Dziecinną Wymiankę!



5 komentarzy:

Snow pisze...

Szkoda, że nie jestem Twoją mamą, albo mamą i tatą jednocześnie:))) Prace prześliczne. Jak Ty to robisz przy tylu obowiązkach?! Nie pojmuję i pozdrawiam:))

AgnesKa pisze...

Śnieżynko, a jak Ty to robisz - Twoje transfery powaliły mnie na łopatki, co chwila zaglądam. Ja mam chyba jakieś nitro-nienitro ;/ ale jeszcze popróbuję...
Dzięki za ciepłe słowa - zapytam rodziców, może pozwolą Ci mnie zaadoptować ;)

M(aniek) pisze...

Aguś bransoleta bombowa! :D zazdroszcze mamie ;))) kartka równie piekna :D
pozdrawiam

Lore Art pisze...

Doszła do mnie paczuszka. Pięknie dziękuje za prezent! :)

Umbrella pisze...

Bransoletka bardzo udana i uniwersalna!Przyda się na większe i mniejsze wyjścia.Najważniejsze,że Mama otrzyma coś zrobionego własnoręcznie!Kartka ciekawa,jeszcze w takiej formie karteczki nie robiłam.Pozdrawiam