wtorek, 8 maja 2012

Wyróżnienie od Atiny i wysyłka i plany wielkie na dziś!

Wczorajszy dzień był dla mnie jakiś nijaki, pewnie taki pozostał by do końca gdyby nie cudowne osoby, dzięki których uwadze i zainteresowaniu nawet mimo deszczu świeciło dla mnie słońce.
Najpierw skoro świt przyjęłam wyróżnienie od Atiny, wspaniałej dziewczyny, o zdolnych rączkach i wspaniałych pasjach, którą poznałam bliżej dzięki wymiance przyrodniczej u Diany, a która w gronie swoich obserwatorów wypatrzyła m.in. mnie. Anitko - bardzo dziękuję Ci za to wyróżnienie. To dla mnie niezwykle miłe i bardzo budujące, bo choć nie każdy - jak czytam Wasze blogi - chce dostawać takie wyróżnienia, dla mnie jednak jest ono ważne, również z tego względu, że mój blog nie jest jakiś bardzo znany, nie  cieszy się też jakimś pokaźnym gronem obserwatorów, piszę go dla własnej satysfakcji i powiedzmy obłaskawienia zawodnej pamięci w tym co robię, co co chwila zaczynam, kończę... .Tak więc, bardzo jestem rada z tego wyróżnienia.
Z zasad wyróżnienia - nominuję i wyróżniam teraz 5 blogów z ilością obserwatorów poniżej 200, które to blogi wg. mnie na takowe zasługują:
1.http://mojepobielenie.blogspot.com/
2.http://w-ewkowie.blogspot.com/
3.http://christina-art.blogspot.com/
4.http://my-cottage-life-bubisa.blogspot.com/
5.http://pozytywnyhandmade.blogspot.com/

Trudno było wybrać, bo każdy ze znanych mi artystów blogowych jest taką indywidualnością, ma tak cudowny sposób na to co robi i zasługuje na wyróżnienie tak znaczne... Chciałabym wyróżnić wszystkich, ale zacznę od powyższej piątki ;)


Do pełni szczęścia, udało mi się wysłać paczuszki z candy, zacząć bransoletkę dla mamy, mam już pomysł na biżutka dla teściowej, muszę jeszcze machnąć karteczki dla taty i wujka.
Rozkręciłam się, bo - może nie powinnam się chwalić - pojawiła mi się mała, ale zawsze propozycja współpracy, jak wszystko się uda, może już wkrótce będę łączyć pracę z tym co lubię dłubać. Trzymajcie kciuki, by się udało!
A teraz znikam, miłego dnia dla Was.

3 komentarze:

k studio handmade pisze...

Gratuluję wyróżnienia:) dziękuję za wyróżnienie:)pozdrawiam i trzymam kciuki :)

Snow pisze...

OOOOOOOOOO!!! Wyróżniłaś mnie:))) Dziękuję ślicznie:)) A teraz po pierwsze: gratuluję Twojego wyróżnienia:)) po drugie: Twój blog jest bardzo fajny, ciepły i kochany, a po trzecie: trzymam kciuki za przyszłą współpracę i życzę, żeby się udało :))) Ściskam mocno bardzo :))))

Zręcznie Zrobione pisze...

Same dobre wiadomości:) gratuluję wyróżnienia i trzymam kciuki za współpracę aby była owocna! Pozdrawiam Marta