piątek, 25 listopada 2011

Kwitnąco...



I stało się... robiąc porządki powynajdywałam zdjęcia prac, które albo przeminęły z wiatrem i trafiły już sama nie wiem gdzie, albo stanowią swoiste przekleństwo z racji swej użyteczności lub - nazwijmy sprawy po imieniu - nikłej atrakcyjności. Na dziś wybrałam te, chyba najbardziej ulubione, z których aktualnie korzystam i nie wywołują u mnie emocji ukierunkowanych w stronę kosza na śmieci :D
Zacznijmy od próby okiełznania bałaganu.

Tu Bucikowy pojemnik na pędzelki. Pierwotnie był wazonikiem na śliczny bukiecik kwiecisto-owocowy, który dostałam od rodziców gdy urodził się nasz Skarb. Nie chciałam by moje miejsce pracy było wciąż zbieraniną przypadkowych pojemników po niewiadomo czym, a że mam zapas serwtek braciszkowych, oklejam nimi co się da... sami zobaczycie. Najwyraźniej lubię bratki. 


Stojak na nożyczki - oryginalnie z surowego drewna, więc aż prosił się o obróbkę.

To efekt mojego powrotu do decoupage. Pierwsza praca, a raczej prace, doniczki są dwie i zdobione, powiedzmy, dubeltowo. 
Wersja 1
 Wersja 2

 Tu znowu bratki - tym razem bardziej fioletowe.


To tyle.
Tu natomiast obiecane April zbliżenie tkaninki z konikami, prawda, że ciekawe?


Cdn.

Pozdrawiam serdecznie.
Rozkręcam się świątecznie, a że jestem spod świątecznej gwiazdy (szczęśliwie urodzona, bo wigilijnie) powiem tylko, że szykuję małe świąteczne candy. Szczegóły wkrótce.
Miłego wieczorku dla Was.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Agusiu ten stojak na nożyczki jest dla mnie THE BEST! Skąd go w ogóle wynalazłaś?
No i bucik jest debeściarski :)
Agusiu a ja zapraszam Ciebie na moje zimowe candy :)
http://kuferekmarzen.blogspot.com/2011/11/zimowe-candy-w-kuferku-marzen.html

AgnesKa pisze...

Monroma - przepraszam, że tak szybko odpisuję, wstyd mi!
Co do stojaczka, rzeczywiście jest super i bardzo go lubię, nie dość że funkcjonalny to teraz jest też ładny :D Pierwotnie jest z surowego drewna, wręcz nie wygładzonego i sękatego. To skłoniło mnie do tuningu. A wynalazłam go na www.weltbild.pl łącznie z nożyczkami :D
Zapraszam Cię na moje pierwsze CANDY!
Pozdrawiam serdecznie,

katerina pisze...

...doniczka w bratki i stojak na nożyczki mnie urzekły...cuda...cudeńka...